Klauzula informacyjna
w zakresie przetwarzania danych klientów

GCH PROPERTY sp. z o. o.

Al. Zwycięstwa 253

81-525 Gdynia

KRS: 0000362035

Dotyczy: przejęcia danych osobowych przetwarzanych przez Centrum Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Szanowni Państwo,

kierujemy do Państwa niniejszą korespondencję w związku z pozyskaniem Państwa danych osobowych od spółki CENTRUM REHABILITACJI I ODNOWY BIOLOGICZNEJ sp. z o. o. z siedzibą w Gdyni (KRS: 0000231312), która administrowała tymi danymi m.in. z w związku z prowadzeniem Hotelu Kuracyjnego położonego w Gdyni przy Al. Zwycięstwa 255.

W pierwszej kolejności uprzejmie informujemy, że w dniu 30 grudnia 2024 r. doszło do przejęcia przez spółkę GCH PROPERTY sp. z o. o. z siedzibą w Gdyni (KRS: 0000362035) spółki CENTRUM REHABILITACJI I ODNOWY BIOLOGICZNEJ sp. z o. o. z siedzibą w Gdyni (dalej również „Spółka Przejęta”). Tym samym, stosownie do treści art. 494 § 1 Kodeksu spółek handlowych z momentem połączenia, nasza Spółka jako Spółka Przejmująca weszła we wszystkie prawa i obowiązki Spółki Przejętej (CENTRUM REHABILITACJI I ODNOWY BIOLOGICZNEJ sp. z o.o.). W wyniku tego połączenia Spółka Przejęta została rozwiązana i wykreślona z rejestru przedsiębiorców.

W drugiej kolejności pragniemy Państwu przekazać następujące informacje:

  1. W wyniku ww. połączenia, administratorem Państwa danych stała się spółka GCH PROPERTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Gdyni Aleja Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia (zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców KRS: 0000362035) („Administrator” lub „Spółka Przejmująca”).
  2. Spółka Przejmująca przejęła Państwa dane osobowe od Spółki Przejętej wyłącznie na skutek opisanego powyżej procesu połączenia ze Spółką Przejętą i jest to jedyne źródło pozyskania Państwa danych.
  3. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności dotyczących realizacji obowiązków Administratora oraz realizacji praw podmiotów danych osobowych prosimy kontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres oddziału Administratora tj. Aleja Zwycięstwa 255, 81-525 Gdynia lub adres e-mail: hotel@hotelkuracyjny.pl
  4. Nie ulegnie zmianie cel w jakim będziemy przetwarzać Państwa dane, a więc w dalszym ciągu dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług hotelarskich, usług gastronomicznych, usług SPA oraz usług rehabilitacji i fizjoterapii, archiwizacji dokumentów, dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z zawartą umową lub świadczonymi usługami (lub obrony przed takimi działaniami) jak również w celu prowadzenia działań marketingowych.
  5. Państwa dane osobowe przetwarzamy:
    1. na podstawie Państwa zgody (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) oraz art. 9 ust. 2 lit a) RODO)
    2. z uwagi na fakt, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zawartych z Państwem umów jak również podjęcia na państwa żądanie działań przed zawarciem umowy (np. w celu zarezerwowania dla Państwa noclegu we wspomnianym Hotelu lub zabiegów SPA) (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
    3. z uwagi na fakt, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze a wynikającego z: ustawy z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach a także w oparciu o ustawę o podatku od towarów i usług, ustawę o rachunkowości, ustawę o prawach pacjenta.
    4. (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO)
    5. jak również w celu marketingu naszych produktów i usług (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
  6.   Nie ulegną zmianie kategorie danych osobowych, które będziemy przetwarzać. Dalej będą to więc następujące kategorie danych: imię, nazwisko, numery z dowodów osobistych, numer telefonu, paszportów lub innych dokumentów tożsamości, e-mail lub PESEL w przypadku pacjentów Centrum.
  7. Nie ulegną zmianie zasady udostępniania Państwa danych co oznacza, że Państwa dane osobowe:
    1. mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym lub uprawnionym w postaci informacji przetwarzanej w systemach informatycznych;
    2. mogą być udostępniane Państwu lub osobie przez Państwa upoważnionej;
    3. mogą być udostępniane podmiotom lub osobom współpracującym z Administratorem, którym zlecono realizację usług wyłącznie w zakresie i w celu związanym z realizacja zamówień i celów określonych w pkt. 5 i 6 powyżej, lub którym powierzono przetwarzanie danych osobowych.
    4. mogą być udostępniane organom władzy publicznej, w zakresie niezbędnym do wykonywanych przez te podmioty zadań, w szczególności nadzoru i kontroli;
  8. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (a więc poza kraje Unii Europejskiej oraz Islandię, Liechtenstein i Norwegię).
  9. W związku z przejęciem przez Spółkę Przejmującą wszystkich praw i obowiązków Spółki przejmowanej, w mocy pozostają zgody na przetwarzanie danych osobowych których Państwo udzielili Spółce Przejmowanej. Mają Państwo prawo cofnąć udzielone Spółce Przejętej zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie tych zgód nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  10. Państwa dane osobowe przetwarzane:
    1. w celu realizacji umowy będą przetwarzane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przetwarzania danych wynikającego z przepisów prawa, a w szczególności obowiązku przechowywania dokumentacji medycznej, dokumentów księgowych i finansowych dotyczących umów i prowadzenia działalności gospodarczej;
    2. w celach realizacji usług rehabilitacji i fizjoterapii, będą przetwarzane do czasu ustania obowiązków przetwarzania danych wskazanych w przepisach prawa dotyczących podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych, w szczególności dotyczących dokumentacji medycznej pacjenta;
    3. na podstawie uzyskanej zgody, przetwarzane będą do czasu wycofania tej zgody, jednak nie dłużej niż wynikający z obowiązku ustawy i ewentualnych roszczeń.
  11. Dane osobowe będą przetwarzane, odpowiednio, do czasu zrealizowania właściwych prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora danych związanych z przetwarzaniem określonych danych, do czasu upływu terminów przedawnienia związanych z umową, z którą jest związane przetwarzanie danych osobowych, lub związanych z przedawnieniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, do czasu wniesienia sprzeciwu w zakresie przetwarzania w celach marketingowych. Newsletter oraz inne podobne informacje przesyłamy do czasu wniesienia sprzeciwu w tym zakresie.
  1. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych mają Państwo prawo:
    1. dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
    2. do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania;
    3. do otrzymania dostarczonych danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym, nadającym się do odczytu maszynowego formacie;
    4. wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

13. Państwa dane osobowe nie są przedmiotem przedmiotem profilowania jako jednej z form zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 22 ust. 1 i 2 RODO.


14. Wszelkie zmiany wprowadzane przez nas do Polityki Prywatności w przyszłości będą publikowane w witrynie Administratora, będą obowiązywać wyłącznie na przyszłość i wejdą w życie po zaakceptowaniu zmodyfikowanej polityki prywatności, o której zostaną Państwo zawiadomieni w drodze pojawiającego się okna (pop-up window). O ile to możliwe, uprzejmie prosimy o regularne sprawdzanie naszej witryny www.hotelkuracyjny.pl w celu sprawdzenia aktualizacji naszej Polityki Prywatności. Jeśli nie akceptują Państwo naszej Polityki Prywatności lub zmian w Polityce Prywatności, powinni Państwo zaprzestać korzystania z naszej strony internetowej lub świadczonych przez nas usług.

Z wyrazami szacunku

Marek Jarecki

Prezes Zarządu